ca. 17.09

Igår satt jag & en ny bekantskap på uteserveringen av ett fik vid Triangeln, och vem ser jag inte stå rakt över gatan och se eftertänksam och förvirrad ut om inte vår älskade Kerstin!
Jag sprang över gatan och var lycklig och vi kramades och hon stod tydligen precis och tänkte på mig. Eller rättare sagt var hennes tankebana något i den här vägen:
konditoriet på hörnan av gatan -> restaurangen med god mat på Malmö Muséer -> JAG -> fotoförstoringsapparaten Malmö Muséers fotoavdelning genom mig ville skänka till Medie.
Jag fick också skaka hand med Kerstins fabulösa man & jag lovade att vi skulle komma till skolan och besöka henne inom snar framtid.

// Kajsa S

Kommentarer
Postat av: MALIN THE ONE AND ONLY

Jag är avis!

2009-11-18 @ 11:21:17
URL: http://postbedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0